in

17 Gambar Kucing Yang Dirakam Tepat Pada Masanya

Di antara kebaikan membela kucing adalah ianya mampu buat kita release stress sebab bila balik keje je mesti tension, tengok muka kucing hilang stress sebab muka kucing sangat comel! Serius comel!

Masakan tidak comel, korang tengok sajalah aksi-aksi spontan kucing yang telah dirakamkan oleh lensa kamera ini. Terhibur betul.

Kau nak sangat makan kan? Nak ini makanan kau

Siapa budak demok sila angkat tangan

Kita ke tu?

Ada aku kesah?

Terkejut mak!

Kau tengok abang lompat

Jangan lupa tag aku nanti

Bongkak betul mukanya

Nyah kau!

Lompat jauh ke tu?

Bentuk hati? Comel

Penat mengapak

Jangan tenung lama-lama

Nak lagi

Gaya nak macam perwira

Matilah aku

Pssstt..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

10 Kebetulan Yang Mengejutkan Di Dalam Sejarah

Denda RM430 Jika Didapati Membazirkan Sperma