in

Cute LOL Love OMG Win WTF

Sayangnya. 10 Artis Ini Berwajah Kacak, Tetapi Sebenarnya Gay

Kacak dan maskulin, antara ciri lelaki dambaan setiap wanita. Petik sahaja nama aktor Hollywood yang mempunyai daya penarik mata pasti terbayang penampilan mereka segak dan watak macho mereka dilayar perak.

Walaupun mereka kacak bergaya tapi ketahuilah anda, ada diantaranya mempunyai kehidupan yang disebaliknya. Wanita bukanlah yang mereka minati tapi dengan jantina sejenis mereka inginkan. Pasti anda tidak percaya dengan artikel kali ini. Ya, percayalah! 6 selebriti yang Wanista bakal senaraikan ini rupanya gay!

1. Matt Bomer

Penulis suka dengan wajah kacak Matt Bomer, semuanya terletak cantik tapi apakan daya dia kini sudah berkahwin dengan Simon Halls pada tahun 2011. Dia secara rasmi mengumumkan menjadi gay pada tahun 2012. Kehidupan Matt dan suami lengkap dengan kehadiran 3 orang cahaya mata.

2. Zachary Quinto

Lakonan hebat Zachary dalam filem francais Star Trek sebagai Mr. Spock memang tidak dapat ditandingi. Zachary kini menjalinkan hubungan istimewa dengan seorang model Miiles McMillan.

3. Neil Patrick Harris

Neil Patrick Harris antara selebriti Hollywood yang paling awal menonjolkan diri sebagai seorang gay sekitar tahun 2006. Dia dan pasangan David Burtka telah bersama lebih dari 10 tahun dan memiliki sepasang anak kembar hasil ibu tumpangan.

4. Ricky Martin

Anda ingat lagi tak lagu hits “Livin’ la Vida Loca”? Tak sangka penyanyinya kini seorang gay yang dahulu menjadi kegilaan wanita dari seluruh pelusuk dunia. Ricky dan teman lelakinya Jwan Yosef, pelukis baru sahaja mengikat tali pertunangan pada November tahun lalu. Selain itu, dia juga mempunyai anak kembar lelaki dari ibu tumpangan.

5. Matt Dallas

Pernah tengok tapi dimana ya? Matt Dallas peneraju utama drama sains fiksyen Kyle XY yang pernah ditayangkan di Malaysia dulu. Dia kini sudah berkahwin dengan pasangan seorang ahli muzik, Blue Hamilton dan mengambil anak angkat, Crow berumur dua tahun.

6. Luke Evans

Pelakon kacak yang membintangi watak Gatson di dalam filem Beauty & the Beast ini pernah menimbulkan kontroversi apabila beliau melakonkan adegan yang berunsur gay di dalam filem tersebut.

Sebelum ini, aktor kacak berasal dari Wales ini memang terbuka mengaku dia seorang gay pada tahun 2002. Menurut dari media Sepanyol Luke sedang menjalinkan hubungan dengan model lelaki Jon Kortajarena.

7. Mark ‘Westlife’ Feehily

Mark Feehily membuat jutaan remaja perempuan patah hati ketika dia mengumumkan dirinya adalah seorang gay. Kebanyakan peminat salah satu anggota boyband Westlife itu kecewa saat Mark membuat pengakuan tersebut.

‘Saya gay dan saya bangga akan itu. Saya ingin semua orang tahu tentang kebenaran kecenderungan seks saya yang menyukai lelaki,’ katanya.

‘Saya tak peduli dengan reaksi orang tentang saya kerana saya bangga dengan diri saya,’ ucapnya.

Mark mengaku rakan-rakan dan keluarganya menghormati keputusan tersebut. Dia juga bahagia dengan pilihan hidup yang dijalaninya itu.

‘Saya ingin mengatakan saya bahagia. Saya memiliki kekasih yang membuat saya boleh tertawa. Tidak ada orang yang ingin bersendirian di dunia ini,’ ucapnya.

8. Adam Lambert

Sejak Adam Lambert menyertai pertandingan nyanyian American Idol 2009, banyak pihak yang telah menduga bahawa dia adalah seorang gay. Tetapi, Adam selalu berusaha menutupinya dan mengelak apabila perkara itu dibangkitkan.

Namun menjelang acara final American Idol, foto-foto Adam yang sedang bermesraan dan berciuman panas dengan seorang lelaki beredar luas di internet.

Setelah acara final American Idol selesai, tidak lama selepas itu, lelaki yang gemar berfeyen pelik ini membuat pengakuan di majalah Rolling Stone. Adam menjadi cover di majalah tersebut dan mengakui dirinya adalah gay.

‘Saya gay dan saya sangat selesa dengan hal itu,’ kata Adam terus terang.

Adam yakin pengakuannya itu tidak akan membuat orang ramai terkejut. Dia merasakan sudah masatnya untuk dia membuka kehidupan peribadinya yang lebih tertarik pada kaum lelaki.

9. Clay Aiken

Satu bulan setelah mendapatkan anak dari Jaymen Foster, akhirnya Clay Aiken membuat pengakuan yang mengejutkan ramai pihak. Penyanyi ini mengakui bahawa dirinya adalah seorang gay. Dia berbangga dengan statusnya sebagai seorang ayah yang gay.

‘Ini keputusan saya untuk menjadi ayah. Saya tidak berfikir anak ini untuk berbohong atau menyembuyikan status saya. Bukan untuk itu,’ katanya.

Bagi Clay Aiken membuat pengakuan tentang orientasi seksnya yang lebih tertarik dengan lelaki merupakan suatu hal yang berat. Tidak mudah baginya untuk melakukan hal tersebut. Diperlukan persiapan yang matang dan mental yang kuat.

Clay berharap agar pengakuannya itu tidak akan membuatkan peminatnya kecewa. Dia meminta para peminatnya untuk mengerti dan memahami keputusan tersebut.

‘Saya berusaha untuk tidak membohongi sesiapapun. Saya tidak mau mereka membenci saya,’ ucapnya.

10. Stephen Gately

Salah satu anggota kumpulan Boyzone ini membuat pengakuan yang mengejutkan ramai pihak pada tahun 1999 yang lalu. Stephen mengakui dirinya adalah gay dan sedang jatuh cinta dengan lelaki. Dalam wawancara itu, Stephen mengakui sedang menjalin hubungan dengan sesama anggota boyband, Eloy de Jong, boyband berasal dari Belanda, Caught in the Act.

Stephen mengakui menjalin hubungan dengan Eloy sejak tahun 1998. Dia sangat bahagia dengan hubungan cinta tersebut.

Hubungan Stephen dengan Eloy tak berjalan lancar. Pasangan ini berpisah pada Januari 2002. Setelah itu, pemilik nama Stephen Patrick David Gately ini membina cinta dengan Andrew Cowles, lelaki yang berkerjaya sebagai usahawan internet.

Pasangan ini mengikat cinta mereka dengan ikatan perkahwinan di Las Vegas pada tahun 2003. Andrew setia mendampingi penyanyi itu sehingga ke akhir hayatnya.

What do you think?

0 points

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Leave a Reply

Begini cara pramugari dilatih sebelum layak terbang di awan biru

‘Expectation vs Reality’ Bila Pergi Bercuti atau Travel