in

Baru Berusia 6 Tahun, Budak Perempuan Ini Sudah Bergelar Paling Cantik Di Korea!

Budak zaman sekarang memang jauh beza sangat dengan budak zaman dahulu.

Kita dulu masa budak-budak memang comot, tak kisah pun pakai baju apa. Pakai bedal je apa yang ibu bapa kita belikan.

Tapi budak-budak sekarang memang lain macam. Nak bercantik je kerja. Budak 6 tahun sekarang pun sibuk dengan mekap.

Apa yang ingin kami kongsikan ialah seorang budak perempuan berusia 6 tahun yang menjadi viral kerana kecantikan dan kecomelannya dah macam anak patung.

Lee Eun Chae, 6 tahun dari Korea menjadi bualan ramai apabila beberapa gambarnya yang dimuat naik di laman Instagramnya menjadi bualan ramai.

“Awak ni memang cantik dari kecil ke?” Memang cantik sangat budaknya. Wanita dewasa pun cemburu tengok!

Yang buat lagi comel bila ibu bapanya pakaikan Lee Eun pakaian yang menyerlahkan lagi kecantikkannya.

Sumber : Hanasuva

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Abraj Kudai – Hotel Termewah Dunia Di Mekah Simbol Keagungan Ekonomi Umat Islam

Di China, Kucing Disembelih Sebelum Dijual Sebagai Daging Arnab