in

Batu Mirip Faraj Jadi Punca Rezeki Penduduk Di Desa Ini

Terletak jauh di dalam kawasan hutan belantara di Filipina, terdapat sebuah batu karang yang yang terkenal menyerupai bentuk seperti kemaluan wanita.

Dipetik dari seorang penulis yang melakukan perjalanan panjang menuju sebuah gua yang katanya mirip alat kelamin wanita yang terletak di Filipina. Setelah menempuh tujuh jam perjalanan dari Manila dengan bas, mereka pun akhirnya tiba di sebuah desa terpencil.

Seorang pemandu jalan kemudian menghantar mereka menuju ke sebuah gua di sebuah desa. Sambil membawa lampu untuk menerangi jalan, lelaki itu mengingatkan agar peulis berhati-hati ketika berjalan kerana mulut gua dipenuhi oleh kotoran kelawar.

Penulis diajak untuk masuk lebih dalam. Namun, tidak ada yang tahu apa sebenarnya hal menarik yang ingin ditunjukkan oleh lelaki tersebut pada mereka. Semua masih terasa begitu misteri.

 

Akhirnya, setelah masuk agak ke dalam, pemandu jalan itu menunjukkan sebuah batu yang memiliki bentuk luar biasa. Yaps! Batu karang berukuran raksasa itu mempunyai bentuk persis kemaluan wanita.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Perempuan Rendah Lebih Bahagia Dan Senang Mencari Pasangan

Dulu Dihina Kerana Gemuk, Wanita Ini Nekad Mahu Berubah Jadi Cantik